Sneltrein


Ik schrijf weinig, probeer bij te blijven met lezen, maar ik heb het gevoel dat het leven weer een beetje voorbij raast. Het blijft enorm druk op de job en dat maakt dat ik ’s avonds na de kantooruren geen zin heb om achter mijn pc te kruipen, dan laad ik meer op van mijn yoga mat of een wandeling.

De dagen vliegen voorbij en ik ben zo blij dat ik niet meer fulltime hoef te gaan werken, want dat gaf mij vandaag de mogelijkheid om met mijn man even de stad in te trekken, je haalt de city namelijk niet uit me, hoe graag ik hier in ons dorp woon. Maar heel dit weekend staan er weer activiteiten en sociale ontmoetingen op de agenda en ook al ben ik een introverte extravert, ik moet tijdig opladen om dit tempo vol te houden, om aan iedereen aandacht te besteden.

Ik ga proberen te genieten van al de ontmoetingen dit weekend en dankzij het getal op mijn teller weet ik dat ik tot rust moet komen en heb ik Paasmaandag volledig beschikbaar voor mezelf, de hubby heeft zich als vrijwilliger opgegeven bij Start-to-Golf, de hobby die zijn passie is geworden.

Ik kijk erg uit naar die maandag, op mijn planning en nu gaan er veel mij voor gek verklaren, maar mij geeft het rust. Ik ga de badkamerkasten uitwassen, make-up borstels proper maken, schoenenkast ook eens een beurt geven en mijn uitje naar Londen boeken. Genieten van een kop koffie en wat blogs lezen, alles op een traag tempo en naar binnen gericht, wat heb ik nodig, waar heb ik behoefte aan en zeker niet aanstaan, just me, myself and I…..alleen voor noodgevallen ben ik beschikbaar 🙂 :-).

12 Reacties op “Sneltrein”

  1. Ik ben niet zo’n opruimwonder, wou dat ik een beetje meer skills had. De keukenkasten hebben echt een beurt nodig. En ik doe zulke werken het liefst met twee, dat het wat sneller gaat.

    Like

  2. Wie weet. Ik wens het je toe.
    Ik heb altijd veel tijd voor mezelf gehad want na de geboorte van mijn zoon heb ik tot aan mijn pensioen altijd halftijds gewerkt. Een luxe, dat kan ik je verzekeren.

    Like

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag