Cadeau


Mijn lief is niet van de cadeau’s, hij is geweldig echt, kan me geen betere partner en route bedenken, maar ook hij heeft zo van die puntjes :-); Ondertussen ben ik eraan gewend dat ik zelf koop wat ik nodig heb of wat ik graag wil.

In mijn vorige jobs, had ik van elke werkgever een laptop cadeau gekregen, lees iets met een vergiftigd geschenk, aangezien je dan steeds aan al de informatie kan van het bedrijf, nu mij heeft dat nooit gestoord, iets met de bluts en de buil, de balans was in evenwicht. Toen ik mijn gerief eind juli indiende, nam ik ook afscheid van mijn toenmalige laptop. Eerlijk met pijn in het hart. De kamer van de bonuszoon nam ik stiekem in beslag wegens leegstand en het werd ook een beetje mijn terugtrek plekje…. Wat een beetje verdween samen met de laptop.

Onze laptop staat in de living op ons bureau, lees mijn lief zijn bureau en plek. Hij neemt ook in onze vrije tijd die laptop in beslag en zo fel dat ik moet vragen of ik even er gebruik van mag maken…..geen drama hoogstens lastig 😂.

Toen we met zijn allen in ons kot zaten opperde ik regelmatig dat een noise canceling hoofdtelefoon wel een handige gadget zou zijn….. Zeker voor een prikkelmie als ik… Maar gierig als ik ben, stelde ik de aankoop uit…

Maar ergens moet mijn lief dit toch hebben opgevangen….. Want vorige week maandag stond er een groot pak op tafel. Een cadeau, want ik had niks besteld, kleine voetnota een verjaardagscadeau… De verpakking sprak boekdelen, maar toch was de verrassing groot toen ik het pak openmaakte. Een nieuwe laptop en hoofdtelefoon was de inhoud van het pak…. Als een klein kind draaide ik rondjes in de living…

Ben hier zo blij mee…. En geniet weer van mijn plekje en nu helemaal door het weren van geluiden, weeral prikkels minder… Wat een topervaring…. Ik weet het dat het materie is, maar toch eentje waar ik enorm blij van word… Happy birthday to me…. Want ik ben het waard 😜😜

20 Reacties op “Cadeau”

  1. Wat een fijn cadeau van iemand die niet van de cadeaus is. Mijn man doet ook niet aan cadeaus en ook hij is de beste man die ik me kan bedenken. Maar mijn cadeaus koop ik zelf.
    Proficiat met je verjaardag.

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik word al blij door dit te lezen, wat leuk, en wat lief 🙂
    Mijn man en ik hebben gewoon de afspraak: we kopen geen cadeau’s voor elkaar op verjaardagen of wat heb je daar nog. We kopen gewoon wat nodig is als het nodig is en beschouwen het dan als cadeautje 🙂
    Gelukkige verjaardag 🙂

    Geliked door 2 people

  3. O zo leuk! Iets waar je echt blij mee bent is het perfecte cadeau! Uw hubby is aan het bijleren! Geniet er met volle teugen van. En alvast een mooie verjaardag gewenst!

    Like

  4. Wauw, zo tof!! En dat is meer dan materie die hij u cadeau gedaan heeft he, ook een beetje rust en batterijen opladen. Top zeg!

    Like

  5. Omdat de echtgenote ook graag cadeautjes krijgt probeer ik dat wel telkens opnieuw. Maar als ze zegt… ik zou dat graag hebben dus zet dat op de lijst als mogelijks cadeautjes zeg ik telkens weer… gewoon kopen.
    Zelf krijg ik niet echt graag cadeautjes, want als ik iets echt wil, dan koop ik dat gewoon. Voor mezelf. Omdat ik (net als jij) het waard ben.

    Geliked door 1 persoon

  6. Ah jij hebt e rook zo één. Ik ken het. In woon wat ouderwets en zit in de winter in de huiskamer omdat de slaapkamer niet verwarmd wordt. In de zomer heb ik nergens last van maar in de winter zou ik graag zo’n headphone hebben.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag